Paslaugų teikimo ir pirkimo sąlygos
1. Bendrosios nuostatos


Šios paslaugų teikimo ir pirkimo sąlygos (toliau – Sąlygos) reglamentuoja mūsų teikiamų paslaugų įsigijimą, teikimą, apmokėjimą ir kitus su tuo susijusius klausimus.
Paslaugų pirkėjas (toliau – Klientas) patvirtina, kad susipažino su šiomis Sąlygomis ir sutinka jų laikytis užsisakydamas bet kurią paslaugą mūsų interneto svetainėje www.4ma.lt (toliau – Svetainė) arba kitu sutartu būdu.
Mes turime teisę keisti šias Sąlygas. Atnaujinta Sąlygų versija skelbiama Svetainėje.


2. Teikiamos paslaugos
Teikiame šias paslaugas:
Sklypo analizė;
Pastatų ir interjero projektavimo paslaugos;
Kitos projektavimo ir konsultavimo paslaugos.
Paslaugos gali būti užsakomos ir teikiamos tik pagal Lietuvos Respublikos teisės aktus.


3. Paslaugų užsakymas ir sutarties sudarymas
Klientas gali užsisakyti paslaugas Svetainėje arba susisiekęs su mumis el. paštu ar telefonu.
Svetainėje parduodamos paslaugos įsigyjamos atlikus šiuos veiksmus:
Pasirenkama norima paslauga;
Užpildoma užsakymo forma ir pateikiami reikalingi duomenys;
Atliekamas apmokėjimas;
Klientui pateikiamas užsakymo patvirtinimas el. paštu.
Sutartis tarp Kliento ir mūsų laikoma sudaryta nuo to momento, kai Klientas pateikia užsakymą ir gauna patvirtinimą. Užsisakant paslaugas kitomis priemonėmis, individuali sutartis atsiunčiama el. paštu.


4. Paslaugų teikimas
Paslaugų atlikimo terminai ir sąlygos priklauso nuo konkretaus užsakymo. Jie gali būti nurodyti paslaugos aprašyme ar individualioje sutartyje.
Klientas įsipareigoja laiku pateikti visą reikalingą informaciją, reikalingą paslaugai suteikti.
Mes pasiliekame teisę atsisakyti teikti paslaugą, jei Klientas nesilaiko šių Sąlygų arba pateikia netikslią informaciją.


5. Paslaugų kainos ir apmokėjimas
Paslaugų kainos nurodomos Svetainėje arba sutariamos individualiai.
Apmokėjimas už paslaugas atliekamas:
Bankiniu pavedimu;
Internetine mokėjimų sistema (jei tokia integruota į Svetainę).
Paslaugų teikimas pradedamas tik gavus pilną apmokėjimą, jei sutartyje nenumatyta kitaip.


6. Kliento teisės ir pareigos
Klientas turi teisę:
Gauti kokybiškai suteiktas paslaugas per sutartą terminą;
Gauti informaciją apie paslaugų teikimo eigą;
Pateikti pretenzijas dėl nekokybiškų paslaugų.
Klientas įsipareigoja:
Laiku pateikti visą reikalingą informaciją ir bendradarbiauti su mumis;
Laiku atlikti mokėjimus už paslaugas;
Neplatinti ir nekopijuoti mūsų intelektinės nuosavybės be raštiško sutikimo.


7. Mūsų teisės ir pareigos
Mes įsipareigojame:
Suteikti paslaugas laiku ir kokybiškai;
Informuoti Klientą apie bet kokius paslaugų teikimo pokyčius;
Užtikrinti Kliento asmens duomenų apsaugą pagal Privatumo politiką.
Mes turime teisę:
Keisti paslaugų kainas ir sąlygas, paskelbdama apie tai Svetainėje;
Atsisakyti teikti paslaugas Klientui, kuris pažeidžia šias Sąlygas arba teisės aktus.


8. Paslaugų kokybė ir skundai
Klientas, gavęs paslaugą ir pastebėjęs neatitikimus, turi teisę per 14 dienų pateikti pretenziją el. paštu info@4ma.lt.
Mes įsipareigojame išnagrinėti pretenziją per 10 darbo dienų ir pasiūlyti galimą sprendimą.
Jei ginčo nepavyksta išspręsti taikiai, Klientas gali kreiptis į Valstybinę vartotojų teisių apsaugos tarnybą arba teismą.


9. Atsakomybė
Bendrovė neatsako už nuostolius, patirtus dėl Kliento pateiktos netikslios informacijos.
Mes nesame atsakingi už paslaugų teikimo vėlavimą dėl force majeure aplinkybių.


10. Baigiamosios nuostatos
Visi ginčai sprendžiami derybų būdu. Nepavykus susitarti, ginčai nagrinėjami pagal Lietuvos Respublikos teisės aktus.
Šios Sąlygos įsigalioja nuo jų paskelbimo Svetainėje ir galioja iki jų atnaujinimo.
Klientas, naudodamasis mūsų teikiamomis paslaugomis, patvirtina, kad susipažino su šiomis Sąlygomis ir sutinka jų laikytis.